سلام از روز هفتم تاخیر
اگه یک هفته دیگه پریودنشم بیبی میزنم

۶ پاسخ

من ۷ روز تاخیرم هنوز بیبی نزدم میترسم😂

۵ روز که گذشت بیبی چک بزن

تا الان نزدی؟

😅مثل من با تاخیر ۱۴روز بتا هم منفی شده آمپول زدم منتظرم پریود بیاد.الان روز ۱۶تاخیرم

انشالله که باردار باشی

الان بزن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی