۵ پاسخ

من از طعم کاکائو متنفرم اتفاقا فقط همه جا کاکائویی بود مجبوری گرفتم الان یه نفس سرمیکشم ک مزه سو میفهمم وگرنه موزی و وانیلیش خوبه

یه لیوان آب

بخور بینم خوشت میاد بعد بیا بگو من که متنفرم ازش

براي چي خوبه اين پودر؟

یه لیوان فرانسوی گلم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شهرزاد مامان شهرزاد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری