سلام دخترا تو هفته 14واکسن آنفلوآنزا زدین؟

۵ پاسخ

من نمیخوام بزنم معلوم نیست چیه بابا نزنید

من حامله نیستم ولی هر سال پاییز واکسن آنفولانزا رو میزنم..برا مادرای باردار میگن داروخونه رایگان میده

ربطی به هفته نداره هرموقع خواستی بزن

از پزشک بپرس فک نکنم مشکلی باشه
من ۱۹ هفته زدم

هنوز ک نزدم.

سوال های مرتبط

مامان شیرین بیان🩵 مامان شیرین بیان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه وهدیه خدا مامان فاطمه وهدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙 ماهور 💙 مامان 💙 ماهور 💙 ۴ ماهگی