۹ پاسخ

من ۱۰کیلو وزنم اومد پایین تو دو هفته

سرم میزنن گشنت نمیشع تا عصری

من صبح ۷.۵عمل شدم عصر ساعت۵به بعد گفتن میتونم بخورم

من هشت صبح زایمان کردم تا پنج بعدظهر نبایدچیزی میخوردم بعد اونم به شرطی که شکمم باید کارمیکرد بعد گذاشتن چیزی بخورم

از گشنگی و تشنگی هلاک میشیم واقعا زایمان طبیعی چقد خوبه به محض اینکه زایمان کردی خوراکی و آبمیوه میارن بالا سرت

فکر میکنم ۸ ساعت

چقد زیاد ۸ ساعت قبلشم ناشتاییم 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

12 ساعت بعد میشه غذا خورد حالا من اینجوری شنیدم

۸ ساعت اگر مشکلی نباشه

سوال های مرتبط

مامان آقاسجاد 👶🏻 مامان آقاسجاد 👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان fffcc مامان fffcc هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد عباس مامان محمد عباس ۱۴ ماهگی