داخل ابگوشت چی بریزم رفلاکس نکنم

۷ پاسخ

توش خیار بنداز بعد پخت دربیاره بنداز دور

ترو خدا بگین

الان کی نیست چی کار کنم جمعه هست

رب زیاد نزن ،و فلفل سیاه و ادویه تند نزن
در کل ابگوشت ماهیتش اسید زاس
چون تلیت خورده میشه خواه ناخواه معده اذیت میکنه اما خوب خوشمزه س و نمیشه بخاطر رفلاکس ازش گذشت😋

تروخدا ۷ بار داری امروز لکه اوفتادم

باد نخودارو بگیر

یه قاشق برنج

سوال های مرتبط