۸ پاسخ

نه من نینیم ۳۴۰۰ بود ۳۸ هفته
سونو گفت عالیه

عالیه
بستنی اجیل پروتئین وزن میده بیشتر بخور

ن عالیه استانداره کاملا

خیلی هم حالی دختر اولم ۳۷ و۵ روز بدنیا اوردم۲۹۰۰ بود

ن من دخترم ۳۷هفته و سه روز دنیا اومد۳۱۰۰بود

نه اوکی
کم نیست

نبابا

نه کم نیست تا ۳۸ هفته و چند روزم میشه ۳۳۰۰ اینا

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی