۸ پاسخ

به نظر من نخور من یه ماهه سر درد دارم اومدم پیشه دکتر

زیاد قرص نخور

من دیگه باید فقط سرمو قطع کنم

اگه میتونی سرت و چشماتو با یه شال ببند بخواب تو اتاق تاریک (هواش متعادل باشه گرم نباشه بدتر شی)

من ۵۰۰ دکتر متخصص زنان بهم داد این مال کودکانه ۲۳۵

اره عزبزم۵۰۰بخور

بخور مشکلی نداره من پونصد میخورم

اره هر۸ساعت یکی

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری