مامانا تو بارداری چجوری بشینیم زمین؟

۶ پاسخ

مگه نمیشهه
من همیشه رو زمین میشینم

من که خونه خودم باشم همش دراز میکشم بیشتر م سمت چپ اصلا نمیشینم

خیلی آروم بشین خودتو یه دفعه ننداز
نشسته هم هستی غوز نکن سعی کن پشتت یه چی بزاری

اول که موقع خم شدن با کمر خم نشوید . از زانو خم شوید
نشستن رو نمی‌دونم عزیزم

من که اصلا رو زمین نمیشینم سخت

مگه مدل خاصی داره

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری