بچه ها جگرمرغ ضرر داره؟

۸ پاسخ

فقط سنگینه معدرو سنگین میکنه بعدش یه چایی نباتم بزن بر بدن کار جمع میشع🤣

نه اگر بارداری پرخطری نداری هیچ ضرری نداره من درحد چند لقمه از اول بارداری ۳الی۴باری خوررم.بخور نوش جونتون‌

من جگر گوسفند خوردم چندبار دکترم گفت هیییییچ مشکلی نداره با خیال راحت بخور
اینکه میگن نخور ۳ ماه اول ک ۳ ماه پرخطر هست از ۴ ماه ب بعد هرچی دوستدازی میتونی بخوری حتی ماهی هم خوردم

دکتر به من گفت تا آخر بارداری هیچ جگری نباید بخوری برای جنین خوب نیست حالا اگه دلت میخواد یه تیکه کوچولو بخور

جیگر سرشار از ویتامین Aترجیحا نخوری بهتره .

منکه میخورم هم جگر گوسفند هم مرع

بله سقط میاره درحد یدونه بخور اگه هوسته

بله

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان ثنا
1404/11/30 مامان ثنا 1404/11/30 ۳ ماهگی
مامان هلیا♥. مامان هلیا♥. ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۹ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان Roysa kocholo🥹 مامان Roysa kocholo🥹 ۱ ماهگی
مامان نورا سادات مامان نورا سادات ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد