۲ پاسخ

فقط استامینوفن ساده فکر کنم
ولی سرخود هیچی نخوریااا حتما از دکترت بپرس

هیچی فقط اگه تب داری یا سر درد داری استامینوفن ساده بخور
اگه گلو درد و اینا داری فقط عسل ابلیمو پرتقال و لیمو شیرین و شلغم بخور و شربت دیفن میتونی قرقره کنی و بریزی دور

سوال های مرتبط

مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ایلین مامان ایلین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان ماوا مامان ماوا هفته بیست‌وسوم بارداری