دوستان بنظرتون فولیک اسید رو باید شبا خورد یا صبح ها؟؟؟؟

۹ پاسخ

من شب ها میخورم دکترم گفت فرقی نمیکنه

شبا قبل خواب

پزشک من گفت شب

من قبل خواب.میخوردم

من شنیدم صبح بعد صبحوته خودمم صبح مصرف میکنم دیکه نمیدونم دکترت چرا اینو نوشته

من صبا چون قرص تیرویید میخورم بعد ناهارم ویتامین دی ،فولیک اسید رو شبا میخورم.فک نمیکنم فرقی داشته باشه.فقط یجور بخور با بقیه ویتامینا و دارو ها تداخل نداشته باشه

من عصر ها میخورم

صبح.

صبح بعد صبحونه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هجدهم بارداری
مامان آقاآرکان👼 مامان آقاآرکان👼 ۷ ماهگی
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ویهان و نلا🍓🐣 مامان ویهان و نلا🍓🐣 هفته پانزدهم بارداری
مامان سوین و تودلی🐣 مامان سوین و تودلی🐣 هفته پانزدهم بارداری