۴ پاسخ

نه قشنگ نیست. اسمهای قشنگتری هست

ببخشید به چه معناست ؟خودتون کجایی هستین؟

والا من نتیجه گرفتم علائم هیچ ربطی به جنسیت نداره همش فک میکردم پسره گفتن نه احتمالا دختر

بسلامتی میشه علایمت بگی

سوال های مرتبط

مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیهان و جوجو مامان آیهان و جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 ۸ ماهگی
مامان مانلی💕 مامان مانلی💕 ۲ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نانا مامان نانا هفته بیستم بارداری