تو دوران شیر دهی چی بخوریم خوبه

۲ پاسخ

سعی کن تا یکماه سردی و نفاخ نخوری بچه گوارشش بهتر بشه گوشت بخور سوپ بخور خرما بخور بادوم درختی و آجیل هم نفخ داره زیاد نخور تو غداهات گرمیجات استفاده کن ترشی نخور دیگه ب بعد یکماه کم بخور بچه اذیت نشد راحت بخور

ماهی...

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۰ ماهگی
مامان تودلی جون مامان تودلی جون ۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی