خانما خیلی یبوست دارم چکارکنم

۱۰ پاسخ

سلام سبزیجات...میوه
الو
لواشک
اب جوش فراوان
شربت لاکسی ژل

هر وعده با غذا حتما سبزی خوردن بخورید
یه چیزی هم که برا من خیلی اثر داره تخم بارهنگه
یکم رو توی آب ولرم بریزید بخورید قبل خواب
فردا صبح خوب میشید

روغن زیتون بریز رو سالاد کاهو خیار گوجه

برو دسشویی

آب زیاد بخور
شیر

شیر بخورر

از دکترت بخواه برات شربت لاکسی ژل بده منم شدید اینطوری بودم از وقتی از این شربت استفاده میکنم مشکلی ندارم دکتر به من گفت بیضرره

نمیدونم چرا همه خانمای بارداریبوست دارن من اسهال😕😑😑😑

نبات بریز تو آب‌جوش بخور روانت میکنه

مصرف آب رو روزانه به دو لیتر برسون و انجیر بخور

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 هفته دوازدهم بارداری
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌ام بارداری
مامان اااا مامان اااا هفته نوزدهم بارداری
مامان حامی مامان حامی روزهای ابتدایی تولد