۹ پاسخ

عه با منی
منم امروز وارد ۲۸هفته شدم
خدا خودش مراقب بچمون باشه
بچه ات دختر یا پسر؟

منم ۲۳ دی زده زایمان رو🥰

عه منم ۲۸هفته شدم🙃

نشماری بهتره خودت اذیت میشی همین ک تکون میخوره کافیه

من هنوز یادم نمیاد که شمرده باشم☹️چقد سخت میگیرین

نشمار ولی چک کن

شمارش نیاز نیس
بعد هر وعده غذا چن تا حرکت داشته باشه طبیعیه

نه بابا آنقدر حساس نشو من فقد هر چند ساعت یبار تکون میخوره خیالم راحته

بسلامتی گلم 😍

سوال های مرتبط

مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری