من نمیشمارم چون استرس میگیرم استرس هم که بگیرم نی نی تکون نمیخوره فقط حواسم هست امروز چقدر تکون خوره زیاد یا کم بعد استرس میگیرم 😂
ضربه شمار داره گهواره🌱❤
و اینکه حواست باشه تو سه ساعت حداقل تکون خورده باشه از سه ساعت بیشتر بایدبری بررسی کنن
سلام عزیزم روزانه ک نمیشه هرلحظه باید حواست باشه تکوناش کم نشه واگه بتونی بعد وعده کامل غذایی بشماری مثلا ده حرکت در یک ساعت عالیه
یه دکتری میگفت در ۲ ساعت ۱۰ تا کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.