ازمایش قندم ۲۴ هفته و ۲ ۳ روز برم خوبع تایمش ؟؟

۵ پاسخ

دکترم گف ۲۴ تا۲۶

اره عزیزم خوبه برو

من ۲۴ هفته و خورده بودم رفتم

اره خوبه.تایمش از۲۴هفته شروع میشه

نه زوده بزار ۲۸هفته برو

سوال های مرتبط

مامان رَسا کوچولوم مامان رَسا کوچولوم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ِ هلنا👩🏻 مامان ِ هلنا👩🏻 ۴ ماهگی
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 مامان آرن کوچولو🩵👶🏼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری