خانما چرا من ویار سالاد کاهو با ماست کردم 😋

۸ پاسخ

بنظرتون ظرر داره با فلفل سیاه بخورم

منم خیلی دوست دارم ولی شنیدم میگن کاهو کلم بچه رو زشت میکنه دگه نخورم

نوش جوننن

نوش جونت باشه عزیزم

خوبه که کم کالریه. منم ویار کاهو و سالاد میکنم

نوش جونت بخور

نوش جونت عزیزم

ویاره دیگه هرچیزی ممکنه باشه

سوال های مرتبط

مامان کرشمه❤کارن مامان کرشمه❤کارن ۱۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان فنقول مامان فنقول هفته سی‌وهشتم بارداری