گاابی میتونم بخورم

۹ پاسخ

اره گلابی عالی هست فقط زیاد نخور سنگین هست

اره عزیزم

آره برای یبوست باردارب هم خوبه

اره خیلی مفیده

سلام گلم ماهی که باردار شدین چیکارا کردی تاثییر داشت

اره ک میتونی

آره عالیه بخور نوش جونت اتفاقا میوه‌ای هست قند زیادی هم نداره روزی یکی یا دوتا میتونی بخوری

عالیه

آره گلابی عالیه نی نی خوشگل میشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩷🩷 مامان فندوق🩷🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان افرا💕 مامان افرا💕 ۶ ماهگی
مامان رستا💗 مامان رستا💗 ۴ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان آینده .. مامان آینده .. قصد بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان پناه🫠🩷 مامان پناه🫠🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مونیکا مامان مونیکا هفته بیستم بارداری
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۱ ماهگی
مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد و آرین💙🩵 مامان آراد و آرین💙🩵 ۱ ماهگی
مامان آرین کوچولو💙 مامان آرین کوچولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری