۴ پاسخ

باید برین دکتر تا بهتون دارو بده

من دارم سره زایمان اولم گرفتم بعد دنیا اومدن داریوشم بدجور بدتر شد تواین ۴ماه دوبار وقت عمل گرفتم ولی نشود برم وحشت ناک درد داره

من يبوستم همش زجر ميكشم

هیچی فقط باید نذاری یبوست بگیری وگرنه وضعیت بدترمیشه

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان 🧸آرتین🧸 مامان 🧸آرتین🧸 ۸ ماهگی