۳ پاسخ

برا کبد خوب نیس..بستنی و مغزیجات بیشتر بخور

خیلی خوبه اره
من چون از اول بارداریم هفته ای چند بار تخم مرخ میخوردم الان دلمو زده میخورمم معدم شدید میسوزه شما اگه میتونی بخور

عالیه

سوال های مرتبط

مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی