اسم پسرمو گزاشتم برسا قشنگه ؟؟🥹😇

۸ پاسخ

خیلیم عالی💙🐣

منم میخوام بزارم برسا اصلا هرچی میگردیم هیچ اسمی به جز این خوشمون نمیاد🥹

من فکر میکردم اسم دختره

برسام بهتره

برسام زیبا تره به نظرم
خوش نام باشه انشاالله 🙂‍↔️✨🤍

بِ یا بَ؟

اسم قشنگیه
خوشنام باشه فندق کوچولو🥰

برسا یا برسام😐

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرین👼🏻❤️🧸 مامان آرین👼🏻❤️🧸 هفته سی‌ودوم بارداری