۷ پاسخ

من بین انصاری و بوعلی موندم باید زنگ بزنم ببینم بیممو قبول میکنن

هنوز نمیدونم، بلاتکلیف ترینم. سوم شعبان یا نیکان

من صارم میخوام برم

احتمال زیاد میرم شریعتی. چون از فامیلامون رفته بودن گفتن خوبه و دم و دستگاهاشونم خوب هستش

هدایت میرم🥹🥹🥹

من سر پسرم بازرگانان رفتم عالی بوددد
این دفعه ام میرم اونجا

میلاد ،اولی هم اونجا بودم راضیم

سوال های مرتبط

مامان دخملی  💓🎀 مامان دخملی 💓🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری