خانوما ارده شیره برا صبونه خوبه؟

۵ پاسخ

هر روز نخور فقط

عالیه بمبه فقط زیاد روی نکن لک میزنی انقدر ک گرمه

عالیه مخصوصا اگر تیروئید داری
فقط هر روز نخور چون گرمه

اوووو جفتش باهم خیلی خطرناکه گرمین هر دو

بلللله

سوال های مرتبط

مامان فسقل1 مامان فسقل1 هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتا مامان آرتا هفته بیست‌وهشتم بارداری