پیاده روی ازین هفته ها خوبه؟بد نیست بنظرتون!

۶ پاسخ

ماما و‌دکترم ب من گفتم ۳۴ هفته ب بعد پیاده روی

درچه حد پیاده روی من چون وزنم بالاس دکترم گفت روزی نیم ساعت پیاده روی کنم ولی اروم و رو سطح صاف

زوده

عزیزم الان هوا خیلی الودس نری بهتره

ن زوده هنوز صبر کن من ۸ هستم بهم گفت خیلی کم زوده

از دکترت بپرس بستگی ب شرایط دکتر میگه چقدر پیاده روی کنی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🤍 مامان توت فرنگی🍓🤍 هفته سی‌ام بارداری
مامان سارا❤🍒 مامان سارا❤🍒 ۶ ماهگی
مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی