سلام میگم طول سرویکس 34خوبه

۷ پاسخ

منم انتی ۳۵ بود یکم نگرانم البته موقع بارداری اولم انتی ۳۶ بودم خداروشکر ک مشکلی هم بوجود نیومد.انشاالله ک ایندفعه هم بخیر بگذره

اره خوب گلم از ۳۰ به پایی بده

شکمی یا واژینال ۳۴ هستش؟

مال منم 36 میگن رفته رفته بالا میره

من بچه سوم هست

بله منم ۳۴ هستم دکتر گفت خوبه

نمیدونم منم ۳۵بودم یکم نگرانم

سوال های مرتبط

مامان جوجو امیر🐣 مامان جوجو امیر🐣 ۶ ماهگی
مامان سورگل مامان سورگل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیسان وعلیار مامان علیسان وعلیار ۷ ماهگی
مامان نویان وتودلی مامان نویان وتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری