دخترا میشه بگید تیروئید من چنده

تصویر
۹ پاسخ

بالاهست عزیزم و زودتر باید قرص رو شروع کنی.

کم کار خیلی کم کار مثل منی و باید دارو مصرف کنی

۱۱ بالاس عزیزم دکتر قرص میده

بالاس عزیزم .باید بری دکتر ک قرص تجویز کنه برات

تیرویید داری حتما برو دکتر غدد

اووو کم کار هست خیلی بالاس تحت نظر باش میاد پایین منم12.5بود شد6.98 تیرویید چکاپ اولیه چقدر بوده
لووتیروکسین نمیخوری؟؟

منم از قبل تیروئید کم کار داشتم تو بارداری خیلی زیاد شد و دکتر دوز قرصم زیاد کرد. حتما برو دکتر غدد

قرص نمیخوری؟

11.72 بالاست

سوال های مرتبط

مامان 𝒂𝒏𝒚𝒂👻 مامان 𝒂𝒏𝒚𝒂👻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سانیار مامان سانیار هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی کوشولو🩵 مامان نی نی کوشولو🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری