سلام خانومابرا آنومالی ازچندهفته میشه رفت

۱۰ پاسخ

پس چرابه فردانوبت داده ١۶هفته ویک روز

دکترم گف ۱۸ ب بعد بری خیلی بهتره

من 18 هفته رفتم

ازمایش 17 انجام بده
سونو رو 18

۱۷میشه ولی بهتره۱۸بری

قبل از 17 هفتگی سونوگرافی ها قبول نمیکنن
مگ اینکه. دکترت ضروری برات بنویسه

18_20 هفتگی

از ۱۸ هفته

۱۸ هفته من رفتم

۱۷هفته قبول میکنن

سوال های مرتبط

مامان دخترم وپسرم مامان دخترم وپسرم ۷ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد مامان هیراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری هفته سی‌وسوم بارداری