عزیزان میتونم سرماخوردگی و دیفن بخورم حالم بده

۷ پاسخ

میتونی دیفن قرقره کنی اصلأ نخور

دکتر من گفت میتونی مصرف کنی فقط دیفن ساده باشه چون جزو داروهای ایمن هست و‌ضرری نداره مخصوصا تو سه ماهه دوم ولی تو سه ماهه سوم اصلا نباید مصرف بشه

سلام عزیزم اصلا هیچ قرص و دارویی مصرف نکن
فقط مایعات بخور تا زود خوب بشی ایشالله سعی کن با چیزای خونگی خودتو خوب کنی

ب هیچ‌وجع فقط استامینوفن فن ساده اگه گلو درد هم داری اب نمک غرغره کن دارویی سر خود نخور

قرص سرماخوردگی مشکلا شنوایی برای جنین ایجاد میکنه

من سرما خورده بودم دکتر من اجازه نداد گفت فقط استامینوفن ساده🫠از دکتر خودت بپرس

فقط استامینوفن ساده فکر کنم مجازه تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری