۵ پاسخ

ایشالله بعداز واکسن شش ماهگی

من از فردای روزی ک واکسن چهارماهگیشونو زدم؛بهشون غذای کمکی دادم😊

از چهار ماهگي فرني و از پنج حريره بادوم و كم كم همه مواد غذايي و ميوه هارو ميدم الان

ازفرداقراره شروع کنم..ظرف سیلیکونی گرفتم ..قابلمه هم رویی

از ۵ماهگی

سوال های مرتبط

مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی
مامان جوجووو:))) مامان جوجووو:))) ۱۷ ماهگی