مامانا قهوه شکلات بخورم خوبه

۸ پاسخ

با یبار ک چیزی نمیشه منم هفته ای یبار میخورم یا هرچن روز یبار

بخور بابا چیزی نمیشه

والا من هر روز قهوه میخورم. اما اصلا عادت ندارم باهاش شکلات بخورم.

بخور عزیزم قهوه ۲۰۰گرم در روز مجازه میگن

اره بابا بخور من خودم صبح به صبح یه شات میخورم

قهوه چون کافئینش از جفت رد میشه به جنین میرسه میگن زیاد نباید مصرف بشه
یکمش اشکال نداره منم بعضی وقتا اندازه دوسه قطره میخورم🫠

کلا قهوه و نسکافه بخاطر کافئین بالا توصیه نمیشه توبارداری عزیزم

بگین منتظرم

سوال های مرتبط

مامان ثمین💜💞❤متین🩵 مامان ثمین💜💞❤متین🩵 ۵ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۵ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی