مامانا برای قند بالا از کدو سبز استفاده کنید💚

تصویر
۶ پاسخ

الان قندشما روی چنده؟

عزیزم خامشو رنده میکنی داخل ماست یاسالاد میخوری یا ابپزشدشو؟

همون کدو خورشتیه ؟

مرسی عزیزم فداتشم بابت راهنماییت❤️

توی بارداری خوبه بخوریم حالا من بامیه میخورم

ضرر نداره که عزیزم؟؟
منم قندم ۵ تا بالا بود گفت باید بیاری زیر ۹۲

سوال های مرتبط

مامان مامان شایلین مامان مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری