سلام خوبید مامانا منچند هفته برم برای تشکیل قلب

۸ پاسخ

۸هفته بهتره

۸ هفته برو

والا من ۶ هفته ۴ روز بودم نشون داد

ممنونم

دکترتون بهتون میگه ولی نرمالش ۸ هفتگی

نه یا ده هفته برو دقیق میگه

8.9 هفته

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🤰🏻❤️ مامان فسقلی🤰🏻❤️ هفته چهاردهم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وششم بارداری
مامان 💙......🩵 مامان 💙......🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💕دخمل💕 مامان 💕دخمل💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان فرشته مامان فرشته هفته دهم بارداری