۱۱ پاسخ

۱ میخورم

من کوالی فول و فولیک اسید ۱ میخورم

من یکساله فولیک اسید یک میخورم این ماه پنج گرفتم که بخورم اخه کم خون بودم قرص اهن هم گرفتم سر گیجه ام خوب شد برا همین گفتم یه مدت پنج بخورم حامله که شدم دکتر بهم بگه کدوم رو بخورم

من کوالی فول پلاس میخوردم عالی بود

فقد ۱ من تقریبا سه ماهه میخورم

اگه کمخونی داشته باشی دکتر صلاح بدونه پنج بهت میده

باید یک بخوری

فولیک ۱

سلام
یک

من۱ میخوردم

من کلن ۱ خوردم

سوال های مرتبط

مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وششم بارداری