۱۰ پاسخ

من از اول که سونو پنج هفته رفتم متوجه شدم ..کدوم سمته😍

شما حس می کنید حرکت جنین

من که وقتی حرکت می کنه با ضربان آروم هست دست وپا می زنه مچاله میشه وبعد صاف میشه

حرکت جنین از ۱۳ هفته کم حس می کردم اما ۱۷ هفته ۵روز هست می فهمی

مال من سمت چپم هست حرکت می کنه

من هر چند سری ک رفتم سونو دستگاه جایی ک گذاشته متوجه شدم ک همیش اونوره

بعضی وقتا یه سمتم یه حسی میگیره یه سنگینی خاصی میفهمم

تو انومالی مینویسن

بچه تتکون میخوره سمت. خاصی نیست

تو سونو میگن دیگ

سوال های مرتبط

مامان 🩵نی نی ماه 🌙 مامان 🩵نی نی ماه 🌙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلماه و تودلی مامان ایلماه و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تیارا مامان تیارا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 مامان 🧿مرصادکوچولو🧿 هفته سی‌وششم بارداری