۳ پاسخ

دو ماهگی سخت نیس سعی کن پاهاشو بپیچی تکون نده اذیت نشه

برای من هیچکدوم سخت نبود چون بچم استامینوفنم میخورد همش خواب بود

من واکسن دوماهگی پسرمو زدم سخت بود
ولی میگن چهارماهگی سخت نیست

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۳ ماهگی
مامان آیهان کوچولو🐣 مامان آیهان کوچولو🐣 ۱۱ ماهگی
مامان گیلاس 🍒 مامان گیلاس 🍒 ۵ ماهگی