دخترا من الان ماهی بخوریم ضررداره؟

۹ پاسخ

ن من ازاول میخوردم

خوبه عزیز🩷🌸

سالمون و قزل خوبه

ن فک نمیکنم

خیلی ام خوبه سالمون و قزل الا بخور

نه من سه چهار هفته ای هست میخورم هفته ای یه بار

سلام میگم سونوگرافی ان تی جنسیت صد درصد میگن یانه؟

قزل آلا بخور که جیوه نداره

تن ماهی ضرر داره وگرنه ماهی باید توی برنامه غذایی خانمای باردار باشه حتما

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آریا و جانان مامان آریا و جانان ۷ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هومان 🩵🌸 مامان هومان 🩵🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری