سلام برا قبل از اقدام چیا بخوریم خوبه

۵ پاسخ

چیزای کافئین دار نخورین ی مدت
مث نسکافه و کاپوچینو و قهوه

تا ۲،۳ماه قبلش فولیک اسید خودت بخور همسرتم ویتامین ای چیزای گرمی بخورین جفتتون و سردی کمتر بخورین میتونی حذف کن

همه چیز خوبه فقط شکر و شیرینی و فست فود مثل سوسیس کالباس و غذاهای فرآوری شده نخورید

ویتامین ای خوبه.موز خوبه.زعفرون خوبه.سیاهدونه بزن ب مرغت

دمنوش های گرم میوه های گرم رحمت هم با روغن سیاهدونه چرب بکن شبا با یه شال یا روسری ببند....

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری