کی جیگر خوردن‌مجازه

۷ پاسخ

بعد از سه ماه اول میتونی بخوری البته کم به اندازه رفع هوس نه چند سیخ

منکه میخورم بخصوص سه ماه اول هفته ای یکبار خوردم هبچی نشد خداروشکر

منکه میخورم ماهی دوبار،
هرچیزی مقدار کمش مشکلی نداره،
بعدشم ۳ ماه اول میگن خطر داره، شما که رد کردی

دخترهه

درحدچندتادونه اشکالنداره

عزیزم در حد چندتا تیکه میتونی بخوری هرچیزی به اندازه مجازه👌🏻

فقط ماه اخر میتونی بخوری وگرنه کلا مجاز نیس نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷👼🏻 مامان پناه🩷👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان بردیا🐣🫀 مامان بردیا🐣🫀 ۵ ماهگی
مامان مصطفئ مامان مصطفئ ۲ ماهگی
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرمان مامان آرمان هفته سی‌وسوم بارداری