بعد از سه ماه اول میتونی بخوری البته کم به اندازه رفع هوس نه چند سیخ
منکه میخورم بخصوص سه ماه اول هفته ای یکبار خوردم هبچی نشد خداروشکر
منکه میخورم ماهی دوبار،
هرچیزی مقدار کمش مشکلی نداره،
بعدشم ۳ ماه اول میگن خطر داره، شما که رد کردی
دخترهه
درحدچندتادونه اشکالنداره
عزیزم در حد چندتا تیکه میتونی بخوری هرچیزی به اندازه مجازه👌🏻
فقط ماه اخر میتونی بخوری وگرنه کلا مجاز نیس نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.