خانوما تا کی نمیتونم جیگر بخورم😩خیلی دلم میخوااااد

۱۳ پاسخ

درحد رفع هوس مشکلی نداره ، یه کوچولو بخور که به دلت نمونه

منم خوردم بخور

منکه نتونستم جلو خودمو بگیرم هم اول بارداری هم چند مدت پیش خوردم هم جیگر مرغ هم گوسفندی

بخور‌ بابا چقدر خودت اذیت می‌کنی
در اون حد هم که میگن ضرر نداره
برا اونی میگن که هر روز و هر وعده بشینه بخوره نه ماهایی که چند وقتی یبار هوس میکنیم

تا ۳ ماه اول زیاد خوب نیست الانم بخور اشکالی نداره منم اندازه ۲ سیخ خوردم

بخور عزیزم ولی زیاد نخور منم دو بار هوس کردم خوردم یه کم

بخور یک مقدار

من هر هفته دو سیخ جیگر میخورم هیچی نمیشه

من خوردم چند بار اینکه هر روز بخوری ضرر داره بخور نگرانم نباش

من میخورم دو هفته ی بار بخور برای ده هفته اول ممنوعه

منم خیلی دلم میخواد نخوردم

منم خوردم دو سه بار🙃

من خوردم ک....

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان روشا خانوم💝 مامان روشا خانوم💝 هفته سی‌ام بارداری
مامان امیرمهدی💙 مامان امیرمهدی💙 هفته سی‌وچهارم بارداری