خب بخور😐درحد چند تیکه مشکلی پیش نمیاد که
بخورید بابا من هم سر دخترم هم الان میخورم
من ۱۰روز پیش رفتم جیگرکی کلیییی خوردم
وای من امشب خونه مامانم داشتن اومدم خونه مادر شوهرمم دلو جگر دارن😭😭دلم میخواد زار بزنم نمیتونم بخورم
آخ گفتیییی🤤
هوس کردی در چند تا تیکه بخور. دکتر من گفت هرچی هوس کردی حتی اگر ضرر هم داشت یکم بخوری اشکالی نداره
من الا دلم دوباره بو عنبر نسا میخواد
منمممممم
من دو س باری تاحالا خوردم
الان دیگه هفته ات رفته بالا بخور یکم
منمممم
الهی ...
منم خیلی دوس داشتم مخصوصا با دنبه 🙁
روزی که میخواستم برم انومالی یک بشقاب تقریبا ۱۰ تا جیگر بود خوردم 🥶
من تا الان سه چهار باری خوردم درحد پنج تیکه چیزی نمیشه
منم ببر با خودت
ی دوتیکه بخور
منمممممم .همش اب از دهنم میره
منم خیلی هوس کردم
منم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.