۱۳ پاسخ

منم دیشب خیلی دلم جیگر میخاس
خیـــــــــــــــلی 🥲

یه ذره بخوره

من خوردم ی سیخ هیچی نشد😁

منک خوردم

دکتر من گفت میتونی بخوری مشکلی نداره بیشتر میگن تو تابستون خطرناکه

زیر زمین ما برداشته سیخ زده واقعا عقلش نمی‌کشه که یکی حوس می‌کنه تو ساختمون ما خودمون بخدا قربونی بریدنی ب‌ اونا یه سهم گوشت دادیم که تماهشون نمونه دقیق یادم نیست اما فک کنم جیگر هم دادیم

منم میخورم بابا بخور

در حد رفع هوس خیلی کم بخور
به عارضه بعدش نمی‌ارزه

بخور نترس

جیگر مرغ بخور

من یه بار یه سیخ خوردم🙊😅
به نظرم یه سیخ اوکیه

بخور عزیزم من یه بشقاب بزرگ خوردم😁

در حد دو تیکه میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرمهدی💙 مامان امیرمهدی💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان روشا خانوم💝 مامان روشا خانوم💝 هفته سی‌ام بارداری