نخوااد😂😂😂😂
در حد چند تیکه اشکال نداره
ولی مزش به اینه چندتا سیخ بخوری😅
دوتا بخور اشکال نداره چند باری اینجوری هوسم رفع کردم دوتا سیخ نه ها😂
خب یکه تکه کوچولو بخور با یه گاز هیچی نمیشه البته منم یکه تکه گاز زدم چشم نمونه
من انقدر خوردماااا
فقط تا ۴ ماهگی نخوردم بعد اون ماهی یکبار یه وعده کامل خوردم
بخور من خوردم چنبار 🫠😂😂
واکنش بدن با بدن متفاوته
نخور ب نظرم
ی ذره چیزی نیست ادم عذاب وجدان میکشتش
کباب بخور
خوشبحالت من از وقتی باردار شدم بو گوشت و جیگر بهم میخوره بالا میارم
خیلی نگرانم چی جایگزین کنم ک بچم پروتین بگیره
مرغ و ماهی اوکیم تقریبا هرروز یا روز درمیون میخورم ولی خب همه مینوشت قرمز یچی دیگست
حتی میرم خونه مامانم اگ گوشت داشته باشه تو غذا من نمیتونم بخورم باید قبل وارد شدنم ب خونه حتما بو گوشت رفته باشه وگرنه بالا میارم
چی جایگزین میکنید شما ها؟
من دوبار خوردم😢
من تو هفته شما سه چهار تیکه خوردم
منم دلم میخواد اما نمیخورم ضرر داره حالا یه سیخ چیزی نیست آدم نخوره چیزی نمیشه
منم خیلی
فکر نکنم برای رفع هوس مشکلی باشه بخوری
در حد ی سیخ عیب ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.