جیگر خوبه برای بارداری

۸ پاسخ

نه گلم بخاطر ویتامین A بالاش بهتره یا نخوری یا خیلی کم بخوری باعث سقط زایمان زودرس میشه و گاها شنیدم باعث شکاف کام میشه

نه در حد دو تا تکه که هوس کردی.

اره عزیزم بروکم بخور من تازه جات خالی خوردم سه لقمه

مگه نشنیدی جگر ممنوعه

کمش اشکال نداره

خوب که اصلا نیس ولی اگه هوس کردی یه کم بخوری مشکلی نداره،من یکی دوبار تخت خوردم

نه عزیزم نخور اصلا خون‌ ریزی میاره

نه اصلا نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان زندگی مامان زندگی ۳ ماهگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی