۳ پاسخ

اصلا نترس من دکترم گفت تا لکه بینی نداشته باشی یا آبریزش نداشته باشی نگرانی نداره .همش طبیعیه شکم درد و درد پریودی و ...

والا ب من گفت خودتو گرم بگیر استراحت کن

اره بايد بري بيمارستان سريع

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری