۳ پاسخ

نه قشنگم
من حتی شیرینی جات هم شب قبلش خوردم ولی مشکلی نداشت ازمایشم
شما نزدیک ۸ تا ۱۰ ساعت ناشتایی پس زیاد نقشی نداره تو جواب آزمایش...

همه چی😂
فقط ۱۰ ساعت ناشتا بودم بعدش

مثل قبل فقط هشت تا ۱۰ساعت ناشتا باش
من با اینکه اولش قند نشون داده بود من ۱۲ساعت ناشتا موندم و غذای بدون قند خوردم
آزمایشم افت قند نشون داد مجبور شدن دوباره تکرار کن
میخای جواب آزمایشت درست در بیاد عادی بخور

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی
مامان ساشا مامان ساشا هفته سی‌وچهارم بارداری