من تا یک سالگی پسزم واقعا اوضاعم خراب بود نه بچمو دوس داشتم نه عشق میدادم بهش فقط میخاستم بذارمس پیش مامانم یا بقیه بیام خونه تنها باشم و واقعا سخت بود همش مشکل داشتم دعوا داشتم البته پسر من دوران از دست دادن برادرم دنیا امد و اصلا شیرمم نخورد کلا شرایط بدی بود تا یک سالگی بچم هرجور بود سر کردم بعد رفتم پزشک و فلوکسیتین داد و صحبت کردم و بیش تر وقت گذاشتم برای بیزون رفتن و ... خیلی بهترم
عزیزم من یک هفته اینجوری بودم همش گریه میکردم فقط خودت میتونی خودتو درمان کنی بیخیال باش بزار دورت شلوغ باشه یکم و به خودت روحیه بده به بچه قشنگت فکر کن و کامل خوب میشی دکتر فقط دارو میده و عادت میکنی
داریم میسوزیم و میسازیم البته من رفتم متخصص بهم قرص آسنترا داد
دقیقا منم دلم گرفته🥲🥲
تراپیست
درمان نکنی خوب نمیشه بدتر میشه فقط تو بهش عادت میکنی منم الان اینجوری شدم هنوز تراپیست خوب پیدا نکردم🚶♀️
تحمل بالاخره تموم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.