با افسردگی پس از زایمان چه میشه کرد

۶ پاسخ

من تا یک سالگی پسزم واقعا اوضاعم خراب بود نه بچمو دوس داشتم نه عشق میدادم بهش فقط میخاستم بذارمس پیش مامانم یا بقیه بیام خونه تنها باشم و واقعا سخت بود همش مشکل داشتم دعوا داشتم البته پسر من دوران از دست دادن برادرم دنیا امد و اصلا شیرمم نخورد کلا شرایط بدی بود تا یک سالگی بچم هرجور بود سر کردم بعد رفتم پزشک و فلوکسیتین داد و صحبت کردم و بیش تر وقت گذاشتم برای بیزون رفتن و ... خیلی بهترم

عزیزم من یک هفته اینجوری بودم همش گریه میکردم فقط خودت میتونی خودتو درمان کنی بیخیال باش بزار دورت شلوغ باشه یکم و به خودت روحیه بده به بچه قشنگت فکر کن و کامل خوب میشی دکتر فقط دارو میده و عادت می‌کنی

داریم میسوزیم و می‌سازیم البته من رفتم متخصص بهم قرص آسنترا داد

دقیقا منم دلم گرفته🥲🥲

تراپیست
درمان نکنی خوب نمیشه بدتر میشه فقط تو بهش عادت میکنی منم الان اینجوری شدم هنوز تراپیست خوب پیدا نکردم🚶‍♀️

تحمل بالاخره تموم میشه

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور ۸ ماهگی
مامان سید کوچولو🩵 مامان سید کوچولو🩵 ۷ ماهگی
مامان فرهام✨🩵 مامان فرهام✨🩵 ۲ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی