من از بچم حالت تنفر داشتم شبا فقط گریه میکردم
گریه مبکنی همش
عزیزم تو شرایط و سن نوزاد شما همه حالت روحی بدی تجربه میکنن
بخاطر ریزش هورمونا،شب بیداری،کارای نوزاد
کلا آدم کلافه و غمگین میشه همش میخواد گریه کنه ولی به مرور بهتر میشی
از خودت و همه چی بدت میاد مدام گریه که چرا زشت شدم چرا کسی دوسم نداره ولی مال من زود گذشت بستگی به ادمای اطرافت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.