سلام...افسردگی پس از زایمان چجوریه؟

۴ پاسخ

من از بچم حالت تنفر داشتم شبا فقط گریه میکردم

گریه مبکنی همش

عزیزم تو شرایط و سن نوزاد شما همه حالت روحی بدی تجربه میکنن
بخاطر ریزش هورمونا،شب بیداری،کارای نوزاد
کلا آدم کلافه و غمگین میشه همش میخواد گریه کنه ولی به مرور بهتر میشی

از خودت و همه چی بدت میاد مدام گریه که چرا زشت شدم چرا کسی دوسم نداره ولی مال من زود گذشت بستگی به ادمای اطرافت داره

سوال های مرتبط

مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان نور مامان نور ۸ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی
مامان نور چشمی مامان نور چشمی ۸ ماهگی