۱۰ پاسخ

منم شوهرم به چیزی میگه گریه میکنم وخیلی هم گیر میدم بهش

اره شوهرم هم تصادف کرد بعد زایمان الان هم عمل شده و سرما خوردگی شدید هم گرفته کلا تو افسردگی خالص هستم

فعلا که خداروشکر خوبم

نه خیلی بستگی ب بچه ت و کمکی داشتن نداشتن و وضع زندگیت داره

تا۱۰روز داشتم بعدش خوب شدم اونم بخاطر این بود که توی خونه زیاد بودم

ن والا من ندارم خداروشکر

افسردگی نه ولی خیلی حساس شدم🥲چیزی نشده میزنم زیر گریه
الان یه خورده بهتر شدم اوایل زایمان اشکم دم مشکم بود😂🥲🥲

اره.

گاهی اره گاهی نه

بیشتر از بارداریم حساس شدم و زودی گریم میگیره

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور ۸ ماهگی
مامان فرهام✨🩵 مامان فرهام✨🩵 ۲ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی