بچه ها قبل از سونو انومالی چی خوردی؟

۶ پاسخ

من ناهار خوردم و رفتم چیز خاصیم نخوردم.بااین حال نی نی همش در حال شیطونی کردن بود

یه لیوان چایی پر با صبحونه خوردم و بعدش تا نوبتم بشه دوتا لیوان و یه بطری کوچیک شیر کاکائو خوردم چون هم شیرینه و هم بچه بیدار میشه

من اب انبه و دوتا دونه خرما خوردم

من نوشابه

من ان تی رفتم دکترش گفت فقط شیرکاکائو درجا بیدار میکنه

يه چيز شيرين بخور اب پرتقال راني يا شكلات فرقي نميكنه

سوال های مرتبط

مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۹ ماهگی
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان h.mns مامان h.mns هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ویکم بارداری